tisdag 1 februari 2011

Tisdag.... o ännu en ledig dag.

Fick bli en tur till Karlstad, har ju en liten tjej som fyller 3 år snart så det är väl dags o börja kolla presenter. Fick med lite dockgrejer o annat smått o gott... alltid en början iallafall. På Bergvik intog jag min första LCHF-lunch ute, blev en kebabsallad. Mycket gott! =) Börjar känna ett enormt sockersug, skulle kunna vräka i mig 1kg godis utan problem tror jag... hur ska detta gå???? Det har ju bara gått 2 dagar... Har iallafall gjort i ordning matlåda tills imöra- blomkålsmos, kyckling o fetaostsallad. Så mätt blir man helt klart.

Va även in i Grums på vägen hem o tittade in en sväng på Interiörboden, mycket fint alltså, men jag är stolt över mig själv som höll i plånboken hårt o gick ur affären tomhänt... plötsligt händer det ;)

Nej nu får ja ta ett röck här hemma så jag kan inta soffläge sen.... =)


Ha det bra alla!  

1 kommentar:

  1. Sockersuget är HEMSKT!!!
    Tur att man får äta så môe go mat iallafall!
    Suck..

    Men vi kämpar på! 19 dar nu...

    SvaraRadera

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3