måndag 31 januari 2011

Ledig dag

Hej på er!

Idag har jag varit ledig, sköööönt! Förmiddagen va en riktigt slö sådan då jag o mini bara myste, eftersom hon hållit låda inatt med onda öron o hosta va det välbehövligt med en slapp morgon.
Efter att de stora tjejerna kommit från skolan åkte vi till min kusin på lite kalas, hennes prinsessor har fyllt 4 & 1 år. Riktiga godingar. =). Skulle förstås fått med lite bilder men det blir inte så denna gången, får lära mig lite mer först :S

Har varit o "storhandlat" till min nya kost: LCHF. Har två arbetskamrater som kört detta några veckor nu, och efter att jag sett va mycket gott de har med sig i matlådorna tänkte jag att jag provar. Så nu har jag snart genomlidit en dag UTAN SOCKER! Inte bara det för en sockerberoende som till råga på allt slutat röka oxå, men jag ska fasen fixa det!

  Nej nu ska jag få tösera i säng o bänka mig i soffan ;)


 Hej svejs! 

  

2 kommentarer:

  1. Det fixar du!! :) Kul att du har skaffat en blogg! Den lägger vi på favoriter! :)

    SvaraRadera
  2. Lisa Hansson fd Gustafsson1 februari 2011 kl. 11:01

    http://www.kostdoktorn.se/matrevolutionen

    en bok som är jäkligt bra. säg till om du vill ha tips på sidor på lchf recept. finns mycket smaskiga desserter man kan göra lchf också.

    tror stenhårt på lchf, dock körde jag det bara en månad men är sugen på att börja igen.

    :)

    SvaraRadera

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3