lördag 26 februari 2011

Då var det lördag igen......


Go kväll på er! 

  Tänk vad fort veckorna går!?....måndag, fredag oså måndag o fredag....hela tiden. Under veckan som gått har det härjat magsjuka på jobbet så jag håller alla tummar och tår att vi ska klara oss..... Vill inte ha en omgång till...


  Eftersom jag jobbar helgen hann jag inte med något besök på Erikshjälpen men min snälla mor va ute och fyndade paradhandukshyllor till mig och min kusin Anna ( som har bloggen Skokartongen ). Den har under kvällen fått vit färg, ni ska få en före bild. Efterbilden kommer när den är uppsatt :)



Måste även visa bild på en helt underbar serie.... Har tyvärr bara en tallrik :(....


 Har också ett jättefint tyg liggande som jag ska klä om ett par stolar med... Älskar det!




Va till min kusin på en kaffetår i eftermiddag och de håller på att måla o greja i sin hall, blev sååå sugen på att fixa här hemma..... till sommaren får det bli.... panel i hallen. YES! :)

 Nu blir det ett glas bubbel och Melodifestivalen. 
  =)
 
  

3 kommentarer:

  1. Det tyget har jag också varit och fingrat på, såå fint!!

    SvaraRadera
  2. ååå.. ä den tyget från textilcompaniet?? så fint =)

    SvaraRadera
  3. Ja det är det! :)Helt fantastiskt fint..... kommer bli så bra på vitmålade gamla stolar ;)

    SvaraRadera

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3