torsdag 17 februari 2011

Time to work :)

Äntligen!!! Äntligen ska jag få komma utanför dessa 4 väggar ;)..... alla är friska o iväg till skola o dagis. O jag ska iväg o jobba ikväll, tjoohoo! Tycker man skulle njuta av att få vara hemma men det gör jag inte, blir totalt förslappad o deprimerad, tar mig inte för någonting. I där ligger nog som jag skrivit om förut mitt dåliga samveta att behöva vara borta från jobbet.... .. men blir de nu sjuka den närmaste veckan blir det mannen i huset som får vabba, så får det bli!

Igår hade vi lite kalas här hemma eftersom våran lilla tjej fyllde 3 år   

Ellen o kusin Leo i degartagen



Pet Shop-tårta dagen till ära



Nej jag ska fortsätta med att plocka o dona lite innan jag far till jobbet. Gött när det är städat o klart till helgen

Ha det gott alla!

1 kommentar:

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3