fredag 11 februari 2011

Sjukstuga....

Hej på er!

Har haft sjukstuga här ett par dagar nu, vaknade i natt till torsdag av att liten kräktes..... vi kom inte undan detta året heller. Så eftersom min sambo är hemma och är sjukskriven och behöver vila blev det bara för mig att vabba...... Än så länge har vi andra klarat oss men det är väl bara en tidsfråga. URK!

Har precis kommit in efter en sväng ute på gården, hujedamej va kallt det var! Vill faktiskt inte ha mera snö, trots att jag gillar vintern, nu vill jag ha VÅR som jag älskar!

En som gillar vinter iallafall :)  

Kransen börjar se lite ledsen ut.... 



Har även kämpat med att sy en sängkappa, inget för mig tror jag..... va iofs första gången men tror inte det blir någon mer gång heller.....

Nä, nu blir det fredagsmys! 

Trevlig fredag på er!

2 kommentarer:

  1. Vad är det för fel på guuben då??

    SvaraRadera
  2. Han mår inge vidare...... men är bättre nu. Tar det en annan dag Tess ;)

    SvaraRadera

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3