tisdag 22 februari 2011

Ett gästspel...

 Hej hej!


Helgen som gick bestod av kalas tror jag, lördagen spenderades hos min bror med familj för firande av hans två stora barn som fyller 15 och 12 nu i februari. Massa gött åt vi ;)
På söndag kom barnens farmor och faster och firade liten som fyllde 3 i veckan <3
  

 På söndagskvällen åkte jag till Syltoppen för att kolla in lite inför min 30 års fest som ska hållas där om två veckor, gjorde denna koll i samband med BUGG´s buggkurs som jag hängt på i ett par år. Har inte varit med denna kursomgång av olika anledningar och efter i söndags blir det inget mer på ett tag heller..... kände mig bara fet, ful och i vägen..... usch o fyy! Men nu vet jag iallafall hur många tallrikar och vinglas det finns ;)))

Förra året mådde jag skit vilket resulterade i en viktnedgång på dryga 20 kilo på 4 månader.... då va jag i bott, det enda som jag trivdes skapligt med va min vikt..... När jag började komma upp ur depressionen kom kilona som ett brev på posten, så på ca 6 månader hade jag gått upp 8 kilo. Sen slutade jag röka i november och efter det kom ytterliggare 4 kilo.  Så nu sitter jag här o mitt liv är toppen men jag hatar mitt feta jag! Ät mindre och rör mer på dig tänker ni nu, jag vet.... men det är inte fasen inte så lätt.......Tränar på Panatta nu men detta jävla socker!!!
Blääääk!


Snart dax för jobb, 18-22.30, perfekt arbetspass :)

 Hej med er!

5 kommentarer:

  1. Hellre så mår jag gött å har lite övervikt än att må skit å vara "smal" ...tänk på det Vicki <3
    Fattar inte varifrån du fått att du är fet å ful ....obegripligt i mina ögon !! Ta till dej att du är fenomenal som har tagit tag i att sluta röka ...massor med kramar tilldej så ska vi ha det såååå kuuul på ditt 30-års kalas KRAAM Linda J :)

    SvaraRadera
  2. Du är ju snyggast i hela värden vet ja min lilla sockertopp

    SvaraRadera
  3. Ja det är inget hårt och benigt du har breve i sänga iallafall ;-) puss <3

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du är jättefin....
    Självklart ska du komma till oss och dansa igen!!
    Jag tycker ibland oxo det är dret-lett å stå där i mitten, och ALLA tittar på oss, vi två pajaser där, jag o Arne... Men va sjutton, vi har ju kul iallafall allihop, med alla våra skavanker...
    KRAMAR från en av pajaserna på Syltoppen..

    SvaraRadera

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3