måndag 14 februari 2011

usch & fy!

Så nu har denna helgen oxå gått, o jag kan inte påstå att det varit en trevlig sådan direkt. En efter en har kräksjukan dragit över oss..... bara stora tjejen som klarat sig. Får väl se om det håller i sig eller om det snart är hennes tur oxå... Typiskt är det ju att vädret är kanon när familjen är utslagen o inget orkar göra någonting typ, men vi har iallafall haft skiftbyte med utgång med de barn som varit friska, tvätt o annat det drar med sig ..... urk urk..... men men nu har vi gjort vårat för detta året ;)


 Idag tog jag mig i allafall äntligen iväg till gymmet, blev en kortis, 30 minuter på gåbandet o 30 minuter styrka. Alltid något :) 



 Ett par bilder på en spegel som är "hemmagjord" 



  
 Go natt!

2 kommentarer:

  1. Tassar in hos dej....Skoj att du vill vara med om min utlottning....
    Vilken fin tallrikshylla du fyndat och målat... Har en sådan på min önskelista:)
    Lägger mej som följare så att jag kan följa med din blogg..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Åh nej.Hoppas ni mår bättre nu. Kul att du är med i min utlottning.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3