fredag 4 februari 2011

Gräsänka....

Hej på er!

Ännu en dag med vab, men nu är hon riktigt pigg den lilla rackaren så jag håller tumma o tår att det förblir så ett tag...... Fördelen är ju att jag fått lite gjort, tvättat o manglat. Ska snart sätta tjejerna på o städa sina rum...... alltid lika kul ;)

 Ska visa er lite bilder idag oxå, börjar få liiiiiiite kläm på det ;))






Mitt fina skåp som jag älskar!!! Blev sååå fint med vit färg o lite putsning på det =)






Hyllor med massa fina grejer.....


Gräsänka va det ja va ju, för morse for han iväg min man, skulle på möte i Kinna. Så det är bara jag o tösera ett par dagar nu. Myspys =)Kanske tösklanen utökas med ett par tjejer till ikväll...... <3

Nej, fredagsstäd va det ja :S

See ya!






okej.... har inte riktigt kolla på det här med placering av bilderna- I need Help.... Malin??????

3 kommentarer:

  1. Hehe. Tryck på korten så kommer det upp en liten rad med olika ikoner,, då kan du göra bilderna olika stora och om dom ska va åt höger vänster eller i mitten, så kan du flytta runt dom hur som helst nästan. Det är lite trixigt så man kan bli väldigt arg men oftast går det att få till :)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder vicki !!!

    SvaraRadera

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3