söndag 27 mars 2011

Restaurangbesök

Idag har jag och min bror med familjer blivit bjudna på mat av vår kära mor. Blev ett besök på Bella Rosa, mycket god mat! Efter maten åkte vi hem till oss och drack kaffe och åt kladdkaka. 
Så jag hamnade - på points-kontot..... :S... 
jaja, nya tag nästa vecka. Är alltså nu med i Viktväktarna, gav ju upp LCHF. Får se hur detta går ;)



kusiner

kusiner

Eftersom vi har ett födelsebarn här imöra så förberedes prinsesstårtan under kvällen =)

Bagaren Amalia. Naturligtvis gör hon glutenfri tårta så hela familjen kan smaka imorgon <3

Nu blir det till o lägga sig, fick ju sova en timma mindre inatt....känns mer för att jag jobbade idag :(
Men nu har jag en härlig vecka framför mig. Endast två kvällspass =)


Natti natt <3

1 kommentar:

  1. heja heja, tur att man har veckobonusen =)
    Hoppas på minus imorrn.. natti natti

    SvaraRadera

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3