torsdag 3 mars 2011

Ett litet inlägg...

Hej!

Ett par bilder på hyllan min moder fyndade förra veckan, den hamna i vardagsrummet. Jag som skulle ha en sån till sovrummet.... en har allt ideér ;)






 
Inga bra bilder precis..... men det syns ju va det är ;)


 ska visa en före-bild till.....




Denna har fått vit färg men jag sparar att visa upp den tills den är på sin rätta plats....
( saken är ju att jag inte vet vart den ska vara än ) 
Jag återkommer! ;)



 Nu ska jag inta sängläge, har ett par låååånga dagar framför mig med matlagning o dukning o Partaj =)

Natti!



2 kommentarer:

  1. Va fin den lilla hyllan blev!
    Men vad är det andra du har fyndat då?..
    En dörr?..
    Spännande..

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har det! Älskar också den här stilen. Jag har också en blogg som mest handlar om inredning och scrapbooking. Välkommen att kika in om du har lust. Kram Caroline

    SvaraRadera

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3