torsdag 10 mars 2011

Fullt ös sedan medvetslös ;)

Ja så kom den till slut, lördagen då jag skulle fylla "kärring".
Dagarna innan bestod av massa shopping och fixning.
Har en helt underbar krets med människor runt mig , mamma, svärmor, svägerska o vänner och kusiner, som hjälpte mig med maten, dukning och allt annat som ska göras inför en fest.....

När folket kommit och det va dags att välkomna dem fick min kära vän Caroline äran att presentera en överraskning ( för de flesta i allafall ).....
Nämligen att när vi samlat alla vi ville skulle va med så skulle vi passa på att gifta oss :)....

så 30-års festen förvandlades till bröllop <3

 <3 Just married <3


Allt va jättebra, vi åt , drack och dansade....... ända tills jag gör en vurpa på det halkiga golvet och slår i bakhuvudet riktigt hårt....
Jag och min MAN ;) får då skjuts hem,
( kan berätta att några goda vänner varit hemma och bytt låskolven oxå ...... :))
väl inne blir jag illamående och ska vända mig över sängkanten och ramlar då ur och slår i framsidan av huvudet, tuppar av en stund och svamlar ,så våran bröllopsnatt slutar med ambulansfärd till CSK och inläggning ett par dagar på kir.avd.
NICE!
Så nu har jag legat till sängs i några dagar med en hemsk huvudvärk, illamående och några vackra blåmärken.......

Men vi lär inte glömma bröllopsnatten iallafall :)


Vill tillägga ett JÄTTESTORT TACK till min Mamma och mina vänner Carro och Regine, som ställde upp och städade festplatsen dagen efter!

Älskar er <3


fick ju även massa fina presenter, kommer bilder på dom en annan dag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3