fredag 11 mars 2011

presenter!

Hej!

Idag har jag blivit vallad en liten tur på stan av min kusin, 
 va så skönt o komma ut o få lite luft och se ngt annat än sovrumsväggarna. 
 ( o min kusin är sjuksköterska ,så jag hade ju vårdpersonal på plats )
 Tog även med mig presentkortena jag fick i helgen, ifall jag skulle hitta något =)

Lite av dagens fynd:

En helt underbar fågelbur o madonna,
Detta tackar jag Svärmor o Svåger med familj för <3



lite mer presenter:

broderade sängkläder från bästa tösera <3



ljus made by Anna





Har fler saker att visa men orkade ej ta mer kort idag

Blev faktiskt väldans sleten av turen på stan..... 
Men tack Anna! Det va jättetrevligt <3

Nu ska jag hålla tummarna för att Jessica håller sig kvar i Let´s dance!

Fortsatt trevlig freda´

Kramen

1 kommentar:

  1. Urkul va dä =) Dä måste vi göra om, nästa gång tar vi noll 54 =)

    SvaraRadera

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3