torsdag 24 mars 2011

lite bilder....


Heeej!
 Tänkte bara lägga ut lite bilder jag haft i min mobil, för äntligen har jag lärt mig få över korten till datorn.... TACK Sara <3

Älskar gamla fönster, skulle vilja få tag i några till ;)






Började idag min arbetshelg, den blir väldans lång när man börjar redan på torsdag...Denna vecka är en sån där skitvecka på schemat, bara ledig onsdag. Så det blir inte många knop gjorda inte..... men men snart är det gjort ;)... Å nästa vecka jobbar jag bara 2 kvällar ju så då kan jag greja massor! =)
 Ska hinna ut imorgon oxå och köpa presenter till våran mellantjej som fyller 7 år på måndag <3

Har idag fått gardiner på posten som jag beställt, sååå fina. Lägger upp bild när de sitter uppe. Måste ju faktiskt tvätta fönstrena innan de kommer upp, fast jag helst skulle satt upp dom igår ;))


 Avslutar med ett gammalt kort på två av mina favoritkillar
Markus, min kusin och Rasmus, brorsans pôjk
De är inte så små längre, 16 och 15 år, men fortfarande lika goá <3  
  
Kramen!

2 kommentarer:

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3