onsdag 28 september 2011

tyg o spetsar

Go kväll på er! 

 Har nu varit ledig i två dagar, o imorgon väntar min tredje, Sen följer ett par dagars helgtjänstgöring. 

 Idag har jag varit i farta hela dagen, 
det började med att jag passade lilla Agnes-hjärtat en liten stund.
 Mys dä <3

 Sen for vi till Erikshjälpen för att göra ett par fynd, mer om detta i ett annat inlägg......
Sedan åkte vi till Linda för en fika-stund, alltid trevligt =)

 O när jag kom hem yog jag tag i något som legat länge, behövde nya hissgardiner till vardagsrummet. Men det fick bli en fuskvariant


Två såna här "kappor" gjorde jag, tog ca en kvart.....
 Sen fick jag för mig att göra en kudde.... Det tog mig ca 45min, blod svett o tårar...felvändningar, sömmar på fel sida o så vidare....Fick ingen bra bild på den, men det kanske kommer frampå...

 Är alltså den här "gamla Bettan" som fått arbeta. Tillhör min mor men verkar ha flyttat hit ;)


  
 Hej Svejs! 

 Fick förresten en förfrågan förut som gjorde mig till en lite lyckligare människa <3
 Mer om det kommer inom sinnom tid.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3