söndag 18 september 2011

Hylla

Har länge funderat på hur jag ska göra för att få ordning på min stora flickas rum. Hon är en riktig "mocklare", det ska pysslas o grejas...massa saker överallt. Plus att hon älskar smågrejer, prydnadssaker alltså....
 men nu tror jag att det börjar arta sig. Hon fick ju det nya skrivbordet, perfekt att kunna stänga o alltså dölja det "röriga". har även fått in en ny hylla där hennes prydnadssaker och även tv:n fått plats. (Blev inte det gamla skåpet, för ju mer utrymme hon har desto mer skit sparar hon ;) ...)
  
 Bilder på hyllan...
  
Före 



Efter

Fixade även till minibyrån från IKEA
  
  


Då va denna helgen slut, hoppas på en bättre vecka med start i morgon. 
 puss o kram

5 kommentarer:

  1. Såååå fiiiint du har gjort !!! är det nån tapet innuti byrån där eller ?! Snyggt iallafall :) Jag har en massa objekt hemma du kan få sätta igång med bums ;) Kraaaam <3

    SvaraRadera
  2. Va fint, du ä inte bet du ;)
    puss o kram

    SvaraRadera
  3. Jätte fint! Jag vill också grejsa lite men har värken tid eller ork just nu....
    Men gud vad roligt det är...man får ju mer energi av att greja. Jag behöver nog bara ett spark i baken..../Stina

    SvaraRadera
  4. Blev ju ett jättefint pysselskåp. Tusen tack för Awarden och gulliga ord. Ha en bra dag. Kramar från oss.

    SvaraRadera
  5. Godmorgon! Så fint det blev med lite vit färg, tänk vad man kan trolla med denna fina färg :-))

    Tusen Tack rara du för Awarden, och gulliga ord om min blogg. Ha en toppenfin dag. Kraaaaam Paula

    SvaraRadera

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3