måndag 19 september 2011

Pigtittare

För några år sedan fick min äldsta dotter min mammas "gamla" pigtittare, den va då "trären". 
 Nu har den dock stått nere i källaren ett tag eftersom det inte funnits plats för den.

Men efter att jag fått på lite färg är den mer än välkommen att stå i vårat sovrum ;)





                                                                                  
Lite extra kul att det är en farbror från mammas "hembygd" som gjort den


Nej nu hoppas jag på:
friska barn
  en pigg mamma
  &
underbara höstdagar =)


5 kommentarer:

  1. Åh vad du håller på! ;) Kanske ska försöka ta tag i min sån där också....men den behöver slipas och det är så mkt smått o gott på den =)

    SvaraRadera
  2. roligt att du kommit igång med bloggen igen =)

    SvaraRadera
  3. Oj då ,f´låt.du har ju inte fått svar på vad Tilda-tygerna kostar! Dom är 50x70cm och kostar 37:- /st och Tildas inspirationshäfte inför den här julen kostar 69.90
    Fin pigtittare förresten..!
    Ha det gott
    kram Kerstin

    SvaraRadera
  4. Vi undrar: kommer du in och kan skriva kommentarer på Annas(Skokartongens ) blogg??? Vi kan det INTE
    Kerstin

    SvaraRadera
  5. Tack :-)
    Jo men ja kan kommentera hennes.....

    SvaraRadera

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3