söndag 18 september 2011

AWARD

Fick ju för ett tag sedan något helt underbart av min älskade kusin Anna skokartongen.blogg.se

En AWARD! 

Nomineringen löd så här

Wiwwis- Min favorit shabbyian med världens finaste blogg
Tack <3

Man ska länka till den bloggare som man har fått awarden av. Dessutom ska man ge awarden vidare till 5 bloggare. Och så ska man svara på 5 frågor


1. Varför började du blogga ? 

Mest för att samla allt jag gör vad gäller inredning o pyssel, o för att få lite feedback ;)

2. Vilka bloggar följer du ?

 Se länkar =)

3. Favoritfärg/färger ? 

Vitt! Men även rosa är ju en favorit

4. Favoritfilm ?

åh, va svårt.... får väl dra till med TITANIC

5. Vilket land/vilka länder drömmer du om att besöka och varför?

Thailand- värme o shopping!


Nu skickar jag vidare till.....
www.pysslan90.blogspot.com-En supergullig tjej med massa positiv energi, fylld av ideér att ta del av

www.loppisliv.blogspot.com- underbar blogg, fylld med det JAG älskar: loppisfynd =)

www.hjartefrojd.blogg.se- en härlig blogg skriven av en underbar människa 

www.hobbykallaren.blogspot.com- blogg fylld av härlig inspiration!

http://inspirationivitt.blogspot.com/- Fantastiska tjejer som tog steget att förverkliga drömmen

Massa kramar o stort tack till dig Anna <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3