måndag 15 augusti 2011

ett kreativt ryck....



Hej hej

Plötsligt händer det.... har inte haft tid att blogga o så under semestern men här kommer en liten sammanfattning:

Fick gubben att sätta upp en hylla till i köket, här syns plåtburkarna ja fick av mina släktingar i Skara när ja fyllde år, en mandelkvarn o en kockum-mått som ja tjata till mig av min mor ;) På översta hyllan har ja 3 nyinköpta glasburkar, även de en present eftersom ja hade ett presentkort.


De vackra gamla burkarna igen.... samt några "nya" silverbrickor


en egengjord ängel i gips
flyttat om lite möbler o det gamla sybordet som stått i hallen fick flytta in i vardagsrummet


gamla trådrullar efter min mans mormor

har äntligen införskaffat ett zinkhus.... fast i vitt.....

mina Mårbackapelargoner mår riktigt gött nu =)


en gammal Säffletidning




detta skulle va i dag det......


=)  
Många bilder blev det.

 Ha det gött, kram

 

4 kommentarer:

  1. Fint hörrudu!! Och vilka fina rullar =)
    Tur att det inte sätts in några sådana annonser idag...då hade vi nog hamnat där du ;D

    SvaraRadera
  2. Ååh va fint du har det !! :-) finns så mycket fint man kan göra.. bara man hittar rätt grejer !

    SvaraRadera
  3. Hahaha vilken kul annons! ;P Åh vad fin köksoffan är, underbar textrad! Så kul att få kika in lite hemma hos er!

    Kram Madde

    SvaraRadera
  4. Många fina bilder på fina burkar. Så fint när man har specerierna i burkar. Oj då tänk om det skulle stå en sådan annons om en! De var roliga förr.

    Du undrarde om vispen för det är väl en slags gammal visp.

    Kram Anna

    SvaraRadera

SKulle bli jätteglad om du lämnade ett avtryck <3